Έχεις στα χέρια σου το απόλυτο μέσο επικοινωνίας με τους πελάτες σου. Αξιοποίησέ το σωστά, αποδοτικά και στο έπακρο.
Περίπου 7 εκατομμύρια άτομα στην Ελλάδα χρησιμοποιούν τα social media, με το Facebook, Instagram και το Tik Tok συνεχώς να κερδίζει έδαφος, να είναι τα πιο δημοφιλή μέσα. Εσύ τι έχεις νά κάνεις; Να τους εμφανίσεις αυτό που ζητούν την κατάλληλη στιγμή, στο κατάλληλο μέσο.
Απλό; Καθόλου. Και επειδή δεν είναι απλό χρειάζεσαι έναν συνεργάτη που να ξέρει τι χρειάζονται οι πελάτες σου, που και πώς να τους το παρουσιάσει και πώς θα αξιολογήσει την όλη παρουσία σου στα Social Media.
Ερχόμαστε σε επαφή μαζί σου, αναλύουμε την εταιρική σου ταυτότητα, χτίζουμε το σωστό προφίλ και δημιουργούμε την ιδανική “persona” που θα σου φέρει αξία στην επιχείρησή σου. Μελετάμε τον ανταγωνισμό και σχεδιάζουμε στρατηγική που περιλαμβάνει από το πώς είναι καλό να παρουσιάζεσαι στα social media μέχρι ποιο είναι το ύφος, το “χρώμα” και το στυλ που πρέπει να απευθύνεσαι στο κοινό σου.
Το πιο σημαντικό task είναι να δούμε την κατάσταση των social media accounts σου. Αν δηλαδή έχει γίνει το σωστό set up, υπάρχουν όλες οι πληροφορίες και αν η σύνδεση μεταξύ των social media είναι σωστή. Στη συνέχεια προτείνουμε στρατηγική postaρίσματος ανά social media, το προτεινόμενο ύφος καθώς και κινήσεις για να αξιοποιήσουμε το κάθε κανάλι.
Μετρώντας to the point KPIs όπως E.R (engagement rate), Watch Time etc. παρακολουθούμε την απόδοση της προσπάθειας που γίνεται. Βρίσκοντας τα κατάλληλα posts δημιουργούμε αποδοτικά post ads, τονώνοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία σου. Εννοείται η παρακολούθηση του ανταγωνισμού είναι συνεχόμενη για να μπορούμε να έχουμε μια ολοκληρωμένη άποψη για την απόδοση των λογαριασμών σου.
Ο στόχος μας ήταν σαφής από την αρχή. Ουσιαστικό content που θα μιλάει απευθείας στο κοινό που θέλουμε με σκοπό η αλληλεπίδραση να είναι αληθινή. Στήνοντας από την αρχή τα pages και BM, στο τεχνικό κομμάτι, κάνοντας συνεχώς A/B testing σε ώρες, ημέρες και είδους content, προσπαθούσαμε να βρούμε τους βέλτιστους συνδιασμούς με βάση το συγκεκριμένο niche και τις ανάγκες του κοινού του. Για ακόμα μια φορά, δεν χρησιμοποιήσαμε generic “#”s στην συντριπτική πλειοψηφία των posts, αλλά δημιουργήσαμε branded.
Μερικά Αποτελέσματα:
Κάθε επιχείρηση έχει τις δικές τις ανάγκες σχετικά με την παρουσία της στα social media. Για παράδειγμα, κάποιες επιχειρήσεις δεν αποδίδουν ή δεν χρειάζονται όλα τα social media κανάλια, άλλες δεν χρειάζεται να postάρουν 5 posts την εβδομάδα και άλλες θέλουν να επικεντρωθούν περισσότερο στα post ads (χορηγούμενα posts) για να πετύχουν τους στόχους τους ή να δώσουν έμφαση στη δημιουργία video. Επίσης μεγάλο ρόλο στην κοστολόγηση παίζει το βάθος της διαχείρισης. Δηλαδή μπορεί μια επιχείριση να θέλει να αναθέσει σε ένα agency όλες τις εργασίες της στα social media (γνωστό και ως community management, δηλαδή: διαχείριση comments και messages, διαχείριση πελατών κ.α.)
Γι αυτό και εμείς το πρώτο πράγμα που ελέγχουμε είναι οι ανάγκες τις επιχείρησης, τι πραγματικά χρειάζεται, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα κόστος το οποίο θα είναι to the point και θα αντικατοπτρίζει πλήρως τις ανάγκες της.
Ας υποθέσουμε ότι έχεις βρει λίγο χρόνο στην καθημερινότητά σου και έχεις κάποιες γνώσεις γύρω από τα social media. Μπορείς να κάνεις κάποια βασική διαχείριση (κάποια posts, stories, videos από το κινητό σου, διαχείριση πελατών, χορηγούμενα posts)... μήπως μεγάλωσε αρκετά η λίστα;
Χρειάζεσαι τη βοήθεια ενός agency το οποίο όχι μόνο θα διαχειρίζεται όλα τα παραπάνω αλλά θα μπορεί να πάει την digital εικόνα της επιχείρησής σου ένα βήμα παραπέρα.
Ένας έμπιστος συνεργάτης:
a. Είναι updated με το τι συμβαίνει γύρω από τα social media, καθώς και με τα νέα trends.
b. Μπορεί να παρακολουθήσει, να αναλύσει και να διορθώσει τη στρατηγική που ακολουθείται.
c. Γνωρίζει την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης μέσω των reports.
d. Μπορεί να διαχειριστεί πιο αποτελεσματικά τη φήμη της επιχείρησής σου και να αντιμετωπίσει προβλήματα (πχ. αρνητικές κριτικές, περιορισμούς σελίδας, κλείσιμο λογαριασμών κ.α.)
Όπως έχουμε ξαναναφέρει, είμαστε από τα agencies που πιστεύουν στο κυκλικό marketing. Γίνονται προσπάθειες σε όλα τα κανάλια, μελετάμε τα δεδομένα και τα αποτελέσματα και παίρνουμε αποφάσεις.
Έτσι όταν γίνεται μια σωστή προσπάθεια στα social media πρέπει να την εκμεταλλευτείς περαιτέρω. Ο καταναλωτής που αλληλεπίδρασε μα την επιχείρησή σου στα social media μπορεί να γίνει πελάτης σου με τη σωστή διαφημιστική στρατηγική μέσω social media ads και google ads.
Έτσι χτίζεις το πελατολόγιό σου και σίγουρα όλη η προσπάθεια που γίνεται δεν πάει χαμένη.
Η μεγάλη ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν κάνει τη διαχείρισή τους "αναγκαίο κακό". Τι εννοούμε όμως διαχείριση social media;
Είναι τρόποι έκφρασης και επικοινωνίας με το επιθυμητό κοινό. Χρησιμοποιείς εικόνα, κείμενο, video για να τους μεταφέρεις αυτό που θες. Αλληλεπιδράς μαζί τους, προσπαθώντας να τους μεταφέρεις την ταυτότητα της επιχείρησής σου.
Είναι σαν τον κόσμο που μπαίνει ή φέρνεις στο μαγαζί σου και προσπαθείς με διάφορες ενέργειες να τον κάνεις πελάτη. Έναν ευχαριστημένο, επαναλαμβανόμενο πελάτη.
Μόνο που ο digital κόσμος έχει τους δικούς του κανόνες και στρατηγικές. Γι' αυτό χρειάζεσαι έναν αξιόπιστο συνεργάτη που να μπορεί, όχι μόνο να διαχειριστεί τους πελάτες και το προφίλ της εταιρείας σου, αλλά να το κάνει αποδοτικά στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δευτέρα – Παρασκευή
© 2012 – | All rights reserved by flowcreations