Google Ads

στρατηγική

για εσένα

Ολοκληρωμένη στρατηγική, προσαρμοσμένη στα μέτρα της επιχείρησής σου. Αποτελέσματα, Τεχνογνωσία και Συνέπεια, σε πάνε στο επόμενο βήμα.

Κάνε την αναζήτηση, πώληση. Οι καταναλωτές σε επιλέγουν!

Είτε θες να ξεκινήσεις τώρα, είτε διαφημίζεσαι ήδη στο Google Ads και ψάχνεις το επόμενο βήμα, οι στρατηγικές μας προσαρμόζονται στις ανάγκες σου. Η σωστή βάση, οι σωστές αποφάσεις και η συνεχόμενη βελτιστοποίηση θα σου δώσουν το αποτέλεσμα που ψάχνεις.

Αναπτύσσουμε στοχευμένες καμπάνιες που μεγιστοποιούν την απόδοση κάθε διαφήμισης. Παρακολουθούμε τα δεδομένα, προσαρμόζουμε τις στρατηγικές μας και εξασφαλίζουμε ότι κάθε κλικ φέρνει αξία στην επιχείρησή σου.

1 Step 1
Ενδιαφέρομαι για Google Ads
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Τι να περιμένεις από εμάς

Site
Audit

Αρχικά πρέπει να είμαστε 100% σίγουροι ότι ο google tag έχει σεταριστεί σωστά στο site σου, τα conversions έχουν σωστή μορφή & setup, είναι ενεργοποιημένα τα enhanced conversions και τα cookies στο site σου είναι σύμφωνα με το Google Consent Mode v2 πρότυπο.

Account
Audit

Εφόσον σιγουρευτούμε ότι το site είναι Google Ads ready, στη συνέχεια ελέγχουμε τον λογαριασμό σου ή δημιουργούμε καινούργιο, θέτοντας ως βάση διαφημίσεις που γνωρίζουμε ότι θα έχουν απόδοση σύντομα. Δημιουργούμε κοινά, κάνουμε έρευνα για σχετικές με την επιχείρησή σου αναζητήσεις και δημιουργούμε διαφημίσεις.

Monitoring, Scale
Performance

Μπορεί να σου ακούγονται άγνωστες λέξεις, για εμάς όμως είναι καθημερινότητα. Παρακολουθούμε τον λογαριασμό σου, βελτιστοποιούμε τις καμπάνιες που τρέχουν και εφόσον η απόδοσή τους είναι ικανοποιητική, δημιουργούμε & πειραματιζόμαστε με νέες χρησιμοποιώντας τις AI δυνατότητες του Google Ads με σκοπό το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.

Google Ads Clients

Trusted and work(ed) with

Michailidis Shoes

Από τους πρώτους λογαριασμούς που αναλάβαμε και τον διαχειριζόμαστε μέχρι και σήμερα. Στην πάροδο αυτών των χρόνων πέρα από τη συμμόρφωση με τις “υποδείξεις” της Google, πραγματοποιούνταν αλλαγές στη στρατηγική και στη νοοτροπία που “τρέχαμε” τις καμπάνιες με σκοπό να φέρουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Μερικά Αποτελέσματα:

+ 0 %
παραγγελίες
+ 0 %
τζίρου
- 0 %
CPC

Κτηνιατρικός Κόσμος

Σωστό set up των λογαριασμών Adwords και Google Merchant. Βάζοντας τη βάση για κερδοφόρες διαφημίσεις, μήνα με το μήνα δημιουργούσαμε και άλλες καμπάνιες με σκοπό τη διατήρηση ενός “legit” ROAS και παράλληλα την αύξηση των παραγγελιών εφαρμόζοντας Performance τεχνικές στο Google ads.

Μερικά Αποτελέσματα:

+ 0 %
αύξηση ROAS
+ 0 %
παραγγελίες

Μας ρωτάτε συχνά

Η πιο συχνή ερώτηση και όχι άδικα. Και μια από τα "most searched queries" σχετικά με το google ads. Προφανώς μην περιμένεις να διαβάσεις ένα νούμερο. Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος της διαφήμισης στο google ads.

Καταρχάς να αναφέρουμε ότι υπάρχουν 2 κόστη. Το πρώτο κόστος είναι το ποσό που θες να δαπανήσεις μηνιαίως (γνωστό και ως budget ή spent). Το δεύτερο κόστος είναι το μηνιαίο κόστος του agency που θα αναλάβει τη διαχείριση των διαφημίσεων (γνωστό και ως fee). Εδώ αναλόγως τις εργασίες και την πολυπλοκότητα του account, οι τιμές πραγματικά ποικίλουν. Μπορεί να είναι της μορφής μηνιαίας σταθερής χρέωσης (fixed fee) ή με ποσοστό (εδώ συνήθως υπάρχει ένα base fee + % x μηνιαίου σου spent ).

Τώρα οι παράγοντες που επηρεάζουν το γενικό συνολικό κόστος είναι:
a. Τι ανταγωνισμός υπάρχει στον χώρο που δραστηριοποιείσαι και πόσο επιθετικά θες να μπεις.
b. Το είδος του account σου και το πλήθος των εργασιών που χρειάζονται για δημιουργία διαφημίσεων, έλεγχο, βελτιστοποίηση. Για παράδειγμα, άλλος όγκος εργασιών χρειάζεται ένα ecommerce account και άλλο όγκο έχει μια τοπική επιχείρηση.
c. Το budget που διαθέτει μια επιχείρηση. Προφανώς, ένα account με μηνιαίο budget υψηλό τετραψήφιο ή πενταψήφιο, χρειάζεται άλλη διαφημιστική διαχείριση και παρακολούθηση από ένα πιο μικρό account.
d. Την περίοδο συνεργασίας. Διαφορετική θα είναι η χρέωση που θα σου κάνει το agency εάν συμφωνήσετε σε ετήσιο συμβόλαιο από ότι σε 3μηνη ή μηναία συνεργασία.

Αυτά είναι κάποια από τα βασικά keypoints που αξιολογούνται για να βγει το γενικό μηνιαίο κόστος. Εμείς λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω προσαρμόζουμε το κοστολόγιο σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής σου.

Επίσης πολύ συχνή ερώτηση. Η μόνη σίγουρη απάντηση είναι: μην περιμένεις θαύματα. Ειδικά στο google ads που θέλει ιδιαίτερη προσοχή, πείρα και να είσαι σίγουρος για τις κινήσεις που θα κάνεις. Άρα μια απάντηση του τύπου "άμεσα" είναι, ας μην την πούμε παραπλανητική, αλλά ας την πούμε λανθασμένη.

Άλλος χρόνος χρειάζεται για να αποδώσει ένα νέο account και άλλος χρόνος χρειάζεται ένα account που έχει δεδομένα και θα ασχοληθούμε με το performance, μέχρι να εμφανιστούν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Στη συνάρτηση του χρόνου των αποτελεσμάτων, σημαντικό ρόλο παίζει και ο παράγοντας budget. Με ένα μεγάλο budget τα αποτελέσματα θα έρθουν σαφώς πιο γρήγορα. Θα αξίζουν όμως;
Άρα αν ακούσεις ότι σε x χρονικό διάστημα θα δεις αποτελέσματα καλό θα είναι να αναρωτηθείς πότε θα αρχίσουν να σε συμφέρουν τα αποτελέσματα αυτά.

Εμείς δημιουργώντας σταθερές διαφημιστικές βάσεις αναλόγως του είδους του λογαριασμού σου, παρακολουθούμε σταδιακά την αποτελεσματικότητά του επεμβαίνοντας εκεί που χρειάζεται, αξιοποιώντας στο έπακρο δεδομένα και tools που μας δίνει το google ads.

Κάθε μήνα στο email σου θα λαμβάνεις ένα report το οποίο θα έχει αναλυτικά το κόστος των διαφημίσεων, τα έσοδα από αυτές καθώς και σημαντικά KPIs αναλόγως το είδος της επιχείρησής σου. 

Έτσι για παράδειγμα αν έχεις ecommerce θα ξέρεις μετρήσεις όπως ROAS (απόδοση διαφημίσεων), CPA (κόστος ανά αγορά) και άλλων σημαντικών keypoints που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις αν σε συμφέρει ή όχι η διαφήμιση στο google ads. Η ίδια φιλοσοφία ακολουθείται και για διαφορετικού είδους επιχειρήσεις, μόνο που εκεί μετράμε ελαφρώς διαφορετικά KPIs, όπως για παράδειγμα πόσα τηλέφωνα έγιναν από τη διαφήμιση, πόσα leads (πχ emails) πραγματοποιήθηκαν, ποιο είναι το κόστος ανά τηλέφωνο ή ανά email κτλ.

Μετράμε κάθε μήνα την αποτελεσματικότητα και σε ενημερώνουμε για την πορεία των διαφημίσεων. Έτσι γνωρίζεις πώς αξιοποιούνται τα χρήματα σου και αν η επένδυση που κάνεις έχει απόδοση.

Έχοντας να τρέξεις μια επιχείρηση, πόσο χρόνο έχεις να ασχοληθείς με τις διαφημίσεις σου στο Google Ads; Πόσο χρόνο έχεις για να μάθεις να διαχειρίζεσαι τον λογαριασμό σου, να παίρνεις τις σωστές αποφάσεις, να φέρνεις αποδοτικά αποτελέσματα;

Έστω λοιπόν ότι βρήκες τον απαραίτητο χρόνο και αρχίζεις να πειραματίζεσαι με το Google Ads. Μπορείς να υπολογίσεις πόσα χρήματα έχεις κάψει σε εργατοώρες μέχρι να μάθεις τα βασικά και πόσα χρήματα θα πρέπει να κάψεις σε πειραματισμούς για να αρχίσεις να φέρνεις αποτελέσματα;

Και λίγο πολύ, κάποια αποτελέσματα μπορείς να φέρεις. Όταν έρθει όμως η ώρα του scale, δηλαδή να φέρεις περισσότερα αποτελέσματα, ή η ώρα του performance, δηλαδή να βελτιστοποιήσεις τα αποτελέσματα αυτά μειώνοντας για παράδειγμα το κόστος;

Τότε χρειάζεσαι έναν συνεργάτη που να μπορεί να διαχειριστεί αποτελεσματικά όλα τα παραπάνω ζητήματα. Εμείς έχοντας 10+ χρόνια παρουσίας στον χώρο και έχοντας δουλέψει από πολύ μικρά μέχρι μεγάλα accounts, σίγουρα μπορούμε να δώσουμε τη λύση για αποδοτικές διαφημίσεις στο google ads.

Αν θες αποδοτικά αποτελέσματα στον Google Ads λογαριασμό σου, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις.

A 360° Digital Agency. 
Digital Marketing, SEO, Ecommerce, Custom Solutions.

ΓΕΜΗ: 131941416000

© 2012 – | All rights reserved by flowcreations

Θες να υλοποιήσεις την digital σκέψη σου;

09 : 00 AM - 05 : 00 PM

Δευτέρα – Παρασκευή

© 2012 – | All rights reserved by flowcreations

Θες να υλοποιήσεις την digital σκέψη σου;

09 : 00 AM - 05 : 00 PM

Δευτέρα – Παρασκευή