Έχοντας αναλάβει όλα τα social media accounts του ομίλου επιχειρήσεων εστίασης του συγκεκριμένου πελάτη, το να αναλάβουμε το συγκεκριμένο account ήταν για εμάς μια πρόκληση.
Ο ανταγωνισμός του κλάδου στην πόλη της Πάτρας είναι αρκετά μεγάλος, πόσο μάλλον για ένα μαγαζί που ξανασυστήνεται από την αρχή.
Στήνοντας από την αρχή τα pages και BM, στο τεχνικό κομμάτι, κάνοντας συνεχώς A/B testing σε ώρες, ημέρες και είδους content, προσπαθούσαμε να βρούμε τους βέλτιστους συνδυασμούς με βάση το συγκεκριμένο niche και τις ανάγκες του κοινού του. Για ακόμα μια φορά, δεν χρησιμοποιήσαμε generic “#”s στη συντριπτική πλειοψηφία των posts, αλλά δημιουργήσαμε branded.
Ο στόχος μας ήταν σαφής από την αρχή. Ουσιαστικό content που θα μιλάει απευθείας στο κοινό που θέλαμε με σκοπό η αλληλεπίδραση να είναι ουσιαστική και αληθινή.
Σε επικοινωνία με τους συνεργάτες μας και τους συνεργάτες της επιχείρησης, φωτογραφίες και videos ήταν μελετημένα για το πώς πρέπει να είναι το αποτέλεσμα, το design να έχει ταυτότητα φιλοσοφίας pause scrolling και το content να μιλάει τη γλώσσα και απευθείας στο κοινό μας.
Έτσι καταφέραμε να έχουμε ένα E.R. από 8 έως και 10 μέσα στις σεζόν, κατατάσσοντάς το στα κορυφαία και αρκετά συχνά στο κορυφαίο account της πόλης για το συγκεκριμένο niche.
Αυτό που θέλαμε ήταν να καταφέρουμε αληθινό engagement με το κοινό μας, in an organic way.
Γι αυτό αναφέρουμε μετρήσεις και αριθμούς, σε επίπεδο organic, season 2024 με 2023:
Κάθε event αποτυπώνεται με pause scrolling τρόπο, διατηρώντας την εικαστική ταυτότητα της επιχείρησης.
Δευτέρα – Παρασκευή
© 2012 – | All rights reserved by flowcreations