Η πρώτη επαφή με τον πελάτη ήταν ξεκάθαρη. Μια 360° αλλαγή σε όλο το digital κομμάτι. Ανάγκη που ήταν επιτακτική για να μπορέσουμε να φέρουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα αφού πιστεύουμε στη συνολική αλληλουχία των επιμέρους στοιχείων του digital “κόσμου”.
Δηλαδή:
Γρήγορο, καθαρό, mobile friendly. Με βάση αυτά τα 3 στοιχεία κάναμε το development του καινούργιου ecommerce. Βάλαμε έτσι τα θεμέλια να δουλέψουμε και στα υπόλοιπα digital μέρη, αφού μια σωστή βάση θα οδηγούσε στα επιθυμητά αποτελέσματα.
Μερικά keypoints:
Αφού βάλαμε γερές βάσεις με το development του ecommerce, σειρά είχαν οι διαφημιστικοί λογαριασμοί. Κάναμε σωστό set up του facebook BM και του ad account καθώς και σωστό set up των λογαριασμών Adwords και Google Merchant.
Eshop tagging με facebook pixel (browser + server side [CAPI]), google enhanced conversions και ολοκληρωμένο set up του google analytics 4 για ecommerce.
Σειρά είχαν οι διαφημίσεις. Βάζοντας τη βάση για κερδοφόρες διαφημίσεις, μήνα με το μήνα δημιουργούσαμε και άλλες καμπάνιες με σκοπό τη διατήρηση ενός “legit” ROAS και παράλληλα την αύξηση των παραγγελιών εφαρμόζοντας Performance τεχνικές και στο Meta δίκτυο και στο Google ads. Έτσι πετύχαμε γρήγορα την αύξηση του τζίρου του eshop και να κάνουμε θετικό, σε σύντομο χρόνο, το ισοζύγιο έσοδα – έξοδα (ROI) του eshop σε πραγματικούς αριθμούς, γνωρίζοντας το Μ.Ο ποσοστού κέρδους της επιχείρησης.
Μερικά keypoints:
Δεν θα αναφέρουμε ποσοστιαίες μεταβολές χρονιάς πριν αναλάβουμε εμείς με χρονιά αφού αναλάβαμε γιατί οι μεταβολές είναι υπερβολικές.
Μερικά keypoint numbers χρονιάς που αναλάβαμε με την επόμενη χρονιά:
Με την κατασκευή του eshop από την αρχή, οι εργασίες του technical on page SEO ήταν στοχευμένες και μεθοδευμένες. Meta titles & descriptions, url structure, content δημιουργήθηκαν από την αρχή. Σε κάθε σελίδα, σε επιλεγμένες κατηγορίες και στα ήδη υπάρχοντα blog posts, έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες. Το team του κτηνιατρικού κόσμου εκπαιδεύτηκε για το πώς θα πρέπει να δημιουργούνται τα προϊόντα ώστε να είναι SEO friendly.
Εμείς, χρησιμοποιώντας search data program βρήκαμε τι, πώς και με ποιο σκοπό ψάχνουν οι καταναλωτές αυτό που θέλουν για το συγκεκριμένο niche. Κατηγοριοποιήσαμε τα keywords με βάση το intent, κάναμε on page SEO και στη συνέχεια τα παρακολουθούσαμε και στο γενικό position αλλά και σε σχέση με 5 βασικούς ανταγωνιστές του market.
Δημιουργήσαμε blog posts με βάση το informational intent του καταναλωτή, καταφέρνοντας τα άρθρα να βρίσκονται στη 1η θέση της Google από τον πρώτο κιόλας μήνα. Τέλος, βρήκαμε και διαχειριστήκαμε κατάλληλα τα high toxicity backlinks, κάνοντάς τα monitoring σε μηνιαία βάση.
Μερικά keypoints:
Δεν θα αναφέρουμε ποσοστιαίες μεταβολές χρονιάς πριν αναλάβουμε εμείς με χρονιά αφού αναλάβαμε γιατί οι μεταβολές είναι υπερβολικές.
Μερικά keypoint numbers χρονιάς που αναλάβαμε με την επόμενη χρονιά:
Δευτέρα – Παρασκευή
© 2012 – | All rights reserved by flowcreations