Enter your search terms:
 

Google Adwords: η διαφήμιση στην Google.

Η διαφήμιση πιο προσιτή και πιο στοχευμένη όσο σε κανένα άλλο μέσο. Όπως επίσης και η αποτελεσματικότητά της. Το πιο σύγχρονο και εξελιγμένο είδος διαφήμισης.

Με το internet πλέον να μονομερεί σε πολλά πεδία (ενημέρωση, ψυχαγωγία) και να κερδίζει συνεχόμενα έδαφος στον τομέα του εμπορίου (e-commerce), της εταιρικής παρουσίασης και προβολής, ο δρόμος της διαφήμισης φαντάζει πιο ξεκάθαρος όσο ποτέ άλλωτε.

Με την τηλεόραση να χάνει συνέχεια έδαφος ως μέσο διαφήμισης, λόγω του δαπανηρού όγκου προβολής και εξαιτίας της μη μετρήσιμης αποτελεσματικότητάς της, και με το ραδιόφωνο και τον έντυπο τύπο ως πλέον μη αποτελεσματικό τρόπο διαφήμισης, η διαφήμιση στο internet μοιάζει μονόδρομος.

Η Google είναι η μεγαλύτερη και πιο αποτελεσματική μηχανή αναζήτησης κατέχοντας ένα ποσοστό της τάξης του 70% με την Yahoo να ακολουθεί με ένα ποσοστο της τάξης 25% και με τις λοιπές μηχανές να συγκεντρώνουν ένα ποσοστό της τάξης του 5%.
Τι σημαίνει αυτό; 7 στους 10 χρήστες χρησιμοποιούν την Google για να βρουν αυτό που ψάχνουν.
Έχοντας ένα τέτοιο ποσοστό επισκεψιμότητας δεν θες να μείνει έξω η επιχείρησή σου από τον κατάλογο της Google. Και όχι μόνο αυτό. Με διάφορα εργαλεία (Analytics, Search Console(webmasters tools), Adwords) σου δίνονται δυνατότητες μελέτης, παρακολούθησης αλλά και διαφήμισης της ιστοσελίδας σου καθώς και των προϊόντων / υπηρεσιών.

 

Γιατί όμως διαφήμιση στην Google ;

#1. Αποτελεσματικότητα
Προσωπικά πιστεύω ότι αυτός και μόνο ο λόγος φτάνει για να αιτιολογήσει την διαφήμιση στην Google. Και αυτό γιατί με τα εργαλεία που σου δίνει η Google μπορείς να πλησιάσεις το target group που εσύ επιθυμείς. Και όχι μόνο αυτό. Εμφανίζεσαι στον υποψήφιο πελάτη την στιγμή που αυτός σε χρειάζεται και ψάχνει την υπηρεσία σου ή τα προϊόντα σου. Έτσι το ποσοστό μετατροπής του επισκέπτη σε πελάτη είναι τεράστιο για τον λόγο του ότι, όταν χρειάστηκε αυτό που έψαχνε σε βρήκε μπροστά του.

#2. Μετρήσεις
Με το Adwords σου δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθείς την πορεία της διαφήμισής σου αλλά και να μετράς με στατιστικά στοιχεία την αποτελεσματικότητά της αλλά και την τελική απόδοσή της.
Πόσοι είδαν την διαφήμιση; Πόσοι επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σου μέσω της διαφήμισης; Και το ποιο σημαντικό πόσοι μετατράπηκαν από επισκέπτες σε πελάτες εξαιτίας της διαφήμισης;
Οι μετρήσεις είναι συνεχώς στην διάθεσή μας με σκοπό να παίρνουμε αποτελέσματα για την διαφήμισή μας, να ελέγχουμε την πορεία της και τελός με την ανάλυση των αποτελεσμάτων να αναπροσαρμόζουμε τις στρατηγικές μας.

#3. Ευελιξία
Το μέσο της διαφήμισης αυτής δίνει τρομερές δυνατότητες διαχείρησης και ευελιξίας. Μπορείς πραγματικά να την διαχειριστείς όσο καλύτερα μπορείς, να αλλάξεις στρατηγική όποτε εσύ θεωρείς αναγκαίο και να την χρηματοδοτήσεις όπως εσύ επιλέξεις.
Το Adwords μπορεί να σου προτείνει διορθώσεις για την ποιότητα διαφήμισης, πώς να διαχειριστείς καλύτερα το ποσό που θες να επενδύσεις καθώς και να σε καθοδηγήσει πλήρως για το πως θα σου φέρει η διαφήμιση καλύτερα αποτελέσματα.

#4. Ενημέρωση
Η Google σε ενημερώνει καθημερινά για την πορεία της διαφήμισης, την αποτελεσματικότητά της καθώς και για νέες τάσεις και εργαλεία αξιολόγησης. Με δωρεάν μέσα το Adwords σε διευκολύνει για το ποια διαφήμιση σου ταιριάζει, ποιες λέξεις κλειδιά να χρησιμοποιήσεις καθώς και για την κινητικότητα των ανταγωνιστών σου.

 

Η εποχή της δαπανηρής, μη αποτελεσματικής και μη μετρήσιμης διαφήμισης αρχίζει να φεύγει. Με το απόλυτο εργαλείο στα χέρια της κάθε επιχείρησης η προσέλκυση πελατών γίνεται πολύ στοχευμένα και αποτελεσματικά.